Monday, March 24, 2014

TIKET SARAWAK VS SELANGOR DAH START JUAI RITOK

Assalamualaikum wbt..


Pa kabar kitak orang semua tek? Harap sihattt.. mesti ada yang masih tido time Admin updated catatan tok ataupun ada yang dah berada ditempat kerja masing2 nektok oww...hihi.. sikpa2.. tenangkan fikiran dolok.. polah kerja apa yang apa patut, Jangan dipikir gilak pasal game vs Pahang riya oww.. good2..

Kinek tok kita fokus future pun game. Hari esok Selasa 25hb, game Sarawak vs Selangor, so, Apa cer ngan tiket kitak orang tek? Jangan tunggu lamak2 k.. Ritok, tepat jam10 pagi, kita pacakkan dirik kita di tempat juai tiket ya k.. Standby duit banyak2 ney tauk ada yg mok kirim meli tiket sekali nak oww..

Mana yang terlupak ngembak slip tiket panas online ya, sikboh ribut2 sikboh bingung.. k IC jak dah cukup k.. Tapi.. Hati2 sentiasa berwaspada, nok nama pencuri, penyeluk saku tok ada di cney2.. be careful k.. hati2..ermm..

Akhir sekali, letakkan dalam dirik kita semangat jangan pernah tewas dan juak jangan pernah mengalah. Biar kita tersungkur di tempat lawan, kita bangkit dan terus bangkit demi maruah kita, ditambah agik Semangat Ngap Sayot penuh didada, kita pasti dan pasti memperolehi KEMENANGAN malam 25hb ya kelak Insha Allah..Aminnn..

#PRAY4MH370
#DOAKANSARAWAKMENANG

JOM APA TUNGGU AGIK BELI TIKET JOMMM!!!

1 comment:

  1. Ahhhhh.. Adminnnn..Adohhh.. Kamek Sikpat Tiket ZON B laaa... uwakkkk!!!

    ReplyDelete