Thursday, March 27, 2014

JOHOR DARUL TAKZIM FC vs SARAWAK BUMI KENYALANG SIAPA BERKUASA?

ASSALAMUALAIKUM WBT...


Apa khabar kitak orang semua pengikut2 setia Sarawak Football Supporters Blog..? Harapan agar semua sihat dan segala urusan dilaksanakan dengan mudah dan tenang-setenangnya..Aminn..

Barang yang lepas jangan dikenang..Yang lepas biarlah lepas.. Biarlah ia berlalu ajak...k.. Kinektok kita sebagai Penyokong Bolasepak Sarawak yang setia harus teruskan sokongan serta menyokong terus pasukan kesayangan kita Sarawak Bumi Kenyalang. Mun sik kita berik semangat ngan sidak pemain kita, sapa gik? Endak giya...

So, Fokus ke hadapan, fokus game seterusnya dan yang paling penting sentiasa mendoakan kemenangan team kita, Ya paling AFDAL sekali. Walau Kalah Walau Menang, Tetap SOKONG team kita k.. Engkah Semangat Ngap Sayot ya dalam2 didada kita...Insha Allah Tiada Sifat 'KECEWA' bila kita TERSUNGKUR.

Sabtu tok 29 Mac 2014 Jam 8.45PM, Sarawak Bumi Kenyalang akan ENCANG team Johor Darul Takzim FC di Stadium Larkin, Johor. Persoalannya Sapa yang akan BERKUASA malam ya kelak? Mun didiat team JDT ada Pablo Aimar, team kita ada Hassan. Sapa paling menyerlah..?

Hassan Mohammad, nama yang sik asing agik dalam Sarawak FA. Walaupun nya bok stat main team Sarawak malam yang kecundang riya, kelibatnya dan aksinya seringkali membimbangkan pihak lawan. Rata2 kitak orang sependapat ngan Admin. Geliciknya, Hold Bolnya memang TERBAIK malam ya. Mun Admin madah HASSAN adalah JELMAAN Lionel Messi, Apa pendapat kitak orang setuju sik?

Harapan players baharu Griffith dan Hassan akan main kacak malam 29hb ya kelak. Mudah2an sentiasa dapat bol kelak. Sama2 kita nantikan dan diat LIVE @ TV2 kelak. Pa2pun Doa dari kita semua utk kemenangan sidaknya amat penting..sama-sama kita berdoa k...

Jadilah Pengikut Setia Kami Juak di SFS Fan Page-->FAN PAGE SFS

♡♥♡SARAWAK TETAP DIHATI SELAMANYA♥♡♥

#DOAKANSARAWAKMENANG

★GM★

No comments:

Post a Comment