Thursday, March 20, 2014

SIRI 1: I'M A PROUD TO BE SARAWAKIAN

Assalamualaikum wbt...

Selamat Petang semua kitak orang... Salam Tigabelas khas buat para pembaca Blog Sarawak Football Supporters. Semoga sentiasa sihat bahagia dan segala urusan aritok dipermudahkan diberkati dan diterima Allah SWT.Aminnn...
'I'm A Proud To Be Sarawakian' satu ungkapan yang sangat ternilai dan berharga bagi kita semua. Sapa sik BANGGA jadi anak jati Sarawak!? Bulak ko NYO!!! Coba cek kitak orangpun IC. Mun Tigabelas or Limapuluhduak sikda dalam IC kitak orang kompom bukan anak jati sarawak, toi sik?

Bangga dan terus berbangga... Sebab apa Admin SFS sangat #exited ngan word ya? coz SEMANGAT orang kita, SANGATlah berbeza sekali ngan semangat-semangat yang ada ditempat-tempat lain.

'Sarawak Harmoni Kemakmuran DiNikmati'

Tagline diatas ya menunjukkan bahawa betapa Makmurnya betapa harmoninya kita di Sarawak. Semua kita lapisan masyarakat encerik@ menikmatinya. Perangey-perangey orang kita mun di diat sangatlah PERAMAH. Terutama sekali pabila orang-orang luar datang di Sarawak. Sungguh Indah Budi Pekerti Rakyatnya... Admin Kagummm sekali... Setiap layanan yang dberik oleh orang kita ngan sidak belah luar dengan layanan yang bagus sekali.





Tempat2 peranginan di Sarawak pun kacak-kacak. Sebagai contoh di Damai Beach Resort, , Damai Puri & Resort SPA, One Hotel Santubong Resort, Kampung Budaya Sarawak dan banyak agik tempat peranginan di Sarawak tok,coma mauk ngan sik mauk jak hihihi..
Damai Beach Resort
 
Damai Puri Resort & SPA
  
One Santubong Resort


 Kampung Budaya Sarawak



 Segala2nya terbaik di Sarawak Ibu Pertiwiku...

Akhir kata dari Admin SFS Blog, Majulah Sukan Untuk Sarawak..hihihi... IM PROUD TO BE SARAWAKIAN..OHaaaaaa... 

Ini kali ceritanya pasal tempat peranginan di Sarawak. Lain kalinya mun ada umur panjang kita jumpa agik dengan sambungan ceritanya pasal Hari2 Istimewa dan banyak agik yang ada di Sarawak.. Insha Allah..Aminnn...

Sekiann...

1 comment:

  1. Kamek bangga kamek jadi nembiak serawak.. rindu ngan kampung, rindu ngan kelaka2 loghatnya.. kamek sayang sarawak...muahhhh!!!

    ReplyDelete