Tuesday, November 19, 2013

SKUAD SARAWAK LIGA SUPER DISENARAIKAN MINGGU DEPAN

KUCHING: Persatuan Bola Sepak Sarawak (FAS) presiden, Datu Sudarsono Osman hari ini mengumumkan senarai penuh Liga Super 2014 Skuad negeri ini hanya akan didedahkan minggu depan.

Kami menyimpan satu pilihan yang terbuka sekarang untuk pemain import kita sebagai senarai untuk penduduk tempatan telah dimuktamadkan, senarai penuh akan keluar selewat-lewatnya minggu depan, "katanya ketika ditemui pemberita pada majlis pelancaran Adidas di City One Mega Mall.

Presiden membayangkan bahawa skuad Sarawak mungkin mempunyai dua penyerang asing untuk menyampaikan matlamat musim depan mungkin kerana pemergian akan berlaku iaitu penjaring terbanyak, Bobby Gonzales yang  menyertai PDRM.

Apabila ditanya mengenai penyerang Sabah, Sudarsono berkata perbincangan dengan beliau hanya dapat diselesaikan apabila beliau kembali bertugas di negara Bahrain. Semuanya akan dimuktamadkan apabila dia kembali dan kita sedar tawaran yang dibuat oleh pasukan lain untuk beliau, "kata Sudarsono.

Slot yang ditinggalkan oleh Bobby secara meluas disebut-sebut untuk diisi oleh pemain Baxy Beijing 32 tahun dari Australia iaitu Ryan Griffith,dan yang dinanti-nantikan oleh penyokong.

Bola oh bola... biarkn saja ia berkata2... admin sfs harap ianya betol2 drungkai pada minggu depan.

♡♥♡SARAWAK OH SARAWAK,KAMI SOKONG NEGERI SARAWAK OI DULU KINI DAN SELAMANYA OH SARAWAK IBUPERTIWIKU♥♡♥

★GM★

No comments:

Post a Comment